طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری  نیاز به تجربه در این زمینه یعنی طراحی دفاتر، فضاهای کاری مختلف را احتیاج دارد. طراحی فضایی که در آن کار می کنید به عملکرد شغلی افراد، فرهنگ و شالوده شرکت و از همه مهمتر نحوه همکاری افراد بستگی دارد. هر اتاق باید برای آسایش کارمندان، بهره وری مناسب، ایجاد خلاقیت و سلامت طراحی شود. بنابراین متداول ترین انواع فضای کاری که ممکن است در یک دفتر کار مدرن پیدا کنید متفاوت می باشد.
گروه معماری هادی کریمی به عنوان یک طراح داخلی با تجربه در زمینه طراحی دفاتر و فضاهای کاری مختلف آماده ایجاد تغییرات عمده در محل کار شما هستیم. فضایی که در آن کار می کنید به عملکرد شغلی، فرهنگ شرکت و نحوه همکاری افراد بستگی دارد. هر اتاق باید برای راحتی، بهره وری، خلاقیت و سلامت طراحی شود. بنابراین در ابتدای امر باید به شناخت متداول ترین انواع فضای کاری که ممکن است در یک دفتر کار پیدا شود اشاره کنیم.

طراحی دفتر اداری

انواع طراحی داخلی اداری

برای طراحی دفاتر مختلف اداری سبک ها و روش های متفاوتی وجود دارد که جدا از مدرن و یا کلاسیک بودن آنها براساس نوع ساختار شرکت مربوطه طراحی و اجرا می گردد.

طراحی داخلی دفتر اداری

طراحی داخلی دفتر کار اتاق همکاری

کارهای مشترک بیشتر در اتاق های جلسات، سالن ها، اتاق های کنفرانس یا فضاهای کوچک انجام می شود. همه چیز به اندازه تیم و جایگاه آنها در دفتر بستگی دارد. این فضاها بخش بسیار مهمی از هر پروژه طراحی داخلی اداری معمولی هستند، اما از آنجا که عملکرد آنها کم و بیش یکسان است، اندازه فضای مشترک باید به دقت بررسی شود تا آن را از سایر فضاهای اداری مورد استفاده برای جلسات متمایز کند.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری

طراحی داخلی اداری اتاق انفرادی

برخی افراد کار در یک مکان شلوغ و پر سر و صدا را بسیار سخت می دانند، به همین دلیل است که هر اداره باید چندین اتاق مجزا داشته باشد که این افراد بتوانند در آرامش کار کنند. آنها لازم نیست کاملاً از سایر مناطق دفتر بسته شوند. طراح داخلی دفتر می تواند اتاق را با یک پارتیشن دیواری شیشه ای ساده طراحی کند که مطمئنا کمک کننده است، اما ایجاد یک محیط خلوت برای چنین مواقعی ضروری است.

طراحی دکوراسیون اداری

طراحی داخلی میز اداری انفرادی

همه شما می دانید که فردی که دوست دارد بدون توجه به محیط، خود را در کار خود غرق کند. فضای کار آنها پناهگاه آنها است و بنابراین، مبلمان باید به اندازه کافی ارگونومیک و راحت باشد تا تجربه آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. یک طراحی میز فردی می تواند یک ایستگاه کاری جداگانه با زاویه آن در کل طرح باشد.

طراحی داخلی اداری

 

طراحی داخلی اداری اتاق مدیریت

برای کسی که موقعیت بالاتری نسبت به سایرین دارد، دفتر کار وی باید کاملاً سازگار باشد. شما نمی توانید طراحی فضای کاری را با سایر کارمندان ادغام کنید. از این رو این قسمت از دفاتر اداری تا حدودی باید مجلل طراحی شود. فضا باید ظریف باشد، اما در عین حال، حریم خصوصی را حفظ کند.

طراحی دفتر مدیریت اداری

طراحی داخلی میز اداری مشترک

چیدمان فضای میز اشتراکی شیک و باز، انتخاب مناسبی برای دفاتری است که همکاری و تبادل سریع ایده ها و اطلاعات کلید اصلی فعالیت آنان است.در این طراحی، فضای کاری تنها متعلق به یک نفر نیست و توسط چندین متخصص که شغل و موقعیت مشابهی دارند و نیاز به همکاری دارند به اشتراک گذاشته می شود. چیدمان فضای میز مشترک، ارتباطات باز را تشویق می کند.

طراحی اداری

 

طراحی داخلی اداری با چیدمان سه طرف بسته

برخی از افراد در حیطه شغلی خود نیازمند آن هستند که کار خود را بدون حواس پرتی انجام دهند ، مانند کسانی که امور مالی را مدیریت می کنند.در نتیجه این نوع طراحی مناسب این دسته از افراد و شرکت ها می باشد.

طراحی اداری

نکات مهم در طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری بستگی بسیار زیادی به نوع فعالیت شرکت و گروه مورد نظر دارد بنابراین در ابتدا باید نسبت به فعالیت گروه مربوطه کسب اطلاعات نمود تا بهترین نوع طراحی را با توجه به نیازهای آنان به آنها و تیم شان ارایه داد.بنابراین نوع طراحی داخلی یک دفتر معماری کاملا متفاوت با یک شرکت بازرگانی می باشد زیرا در یک دفتر معماری افراد به صورت مشترک با یکدیگر تبادل اطلاعات می نمایند در نتیجه نوع چیدمان و پارتیشن بندی آن کاملا متفاوت با شرکت بازرگانی است.

طراحی اداری خاص