طراحی نمای سبز در تهران

طراحی دیوار سبز در ساختمان اداری تجاری تهران

اطلس مال یکی از مراکز خرید در شهر تهران است که وسعتی در حدود 11هزار و 300 متر در محله اقدسیه بنا شده است .بخش بزرگی از دیوار و نمای بیرونی آن دیوار سبز است که باعث شده تا چهره متفاوتی به بنا داده شود.


طراحی نمای سبز

اطلس مال

اطلس مال با ایجاد پیوند ارگانیک با محیط پیرامون خود،‌ نوید فضایی نو و متفاوت در دل پایتخت دود و آهن دارد. قدم زدن در محیطی سبز و با طراوت که با کمک آبشارها و گلدان‌های بزرگ و زیبا هوا را تلطیف کرده، آن هم برای کسی که از میان آلودگی گسترده کلان شهری چون تهران به آنجا رسیده، بی‌شک نشاط آور و دلچسب خواهد بود.

مرکز اداری تجاری اطلس مال تهران، در زمینی با مساحت ۱۱ هزار و ۳۱۵ متر مربع و زیربنای تقریبی ۱۴۰ هزار متر مربع،‌ (معادل یک‌دهم ایران مال) بنا شده است. ۶ هزار متر مربع از فضای این مجتمع تجاری، به فروشگاه بزرگی اختصاص یافته که به‌عنوان مقصد شماره یک خرده‌فروشی منطقه از آن یاد می‌شود.

بنای شیشه‌ای و بزرگ اطلس مال نیاوران در ۱۹ طبقه احداث شده که از این میان، هشت طبقه با ۲۲۰ واحد به بخش اداری، چهار طبقه با ۳۳۰ واحد مختص بخش تجاری و یک طبقه را نیز فود کورت تشکیل می‌دهد. ۶ طبقه را نیز به پارکینگ اختصاص داده‌اند که با ظرفیت تقریی ۱۴۰۰ خودرو، تردد آسانی را برای بازدیدکنندگان و مشتریان مجموعه فراهم آورد.